کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه تهران
کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه تهران

کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه تهران

حسابداری و فرهنگ - دکتر آرش تحریری



برای دانلود فایل حسابداری و فرهنگ - دکتر آرش تحریری درس مباحث جاری بر روی لینک دانلود کلیک فرمایید.



  

لینک دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
دانشجوی ارشدازاد دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 13:09

به نام خدا
باسلام و وقت بخیر بنده یک خواهش عاجزانه از محضرتان داشتم بنده یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد هستم
آیا می توانید بزرگواری بفرماییدجواب تمرینات 6فصل اول کتاب حسابداری مدیریت پرویز بختیاری رو برای بنده حل بفرمایید؟خیلی از این بابت نگران هستم و باتوجه به مشکلات عدیده ای که دارم نه وقت کافی و نه اطلاعات کافی در زمینه حل این مسایل دارم این رو هم استادبنده تاکیدکردکه حتما از این سوالات برای پایان ترم خواهد آمد چنانچه بنده نوازی نماییدومنت برسر بگذارید سوالات پایان فصل این کتاب را از طریق ایمیل برایتان ارسال می کنم واگرلطف بفرمایید امیدوارم حق الزحمه ان را بتوانم پرداخت نمایم در غیر این صورت بنده رو راهنمایی کنید که چکار باید بکنم
این او هم اضافه کنم مسایل این کتاب سرفصل های حسابداری صنعتی 2و3 کارشناسی را پوشش می دهدمانند تصمیمات درمورد ساخت یاخرید /اضافه یاحذف یک خط تولید/محصولات مشترک /بودجه بندی و نقطه سر به سر راپوشش می دهدکه مطمئن هستم شما می تونید پاسخ این سوالات رابادانشگاهی که درس می خوانید بدهید

سلام دوست عزیز شما می توانید از کتاب حسابداری مدیریت دکتر محمدرضا نیکبخت استفاده نمایید. تمامی مطالب اشاره فوق با مثال در کتاب مذکور حل شده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد