کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه تهران
کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه تهران

کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه تهران

جزوه درس تصمیم گیری در مسایل مالی دکتر رضا تهرانی


برای دانلود جزوه درس تصمیم گیری در مسایل مالی دکتر رضا تهرانی بر روی لینک دانلود کلیک فرمایید.


 

ادامه مطلب ...

آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 93

به اطلاع می رساند مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه ‌از بین واجدین شرایط مندرج در آگهی ذیل نسبت به جذب متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی از طریق آزمون اقدام به عمل می آورد.

زمان ثبت نام از 26 شهریور 93 لغایت 25 مهر 93 می باشد.


  

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Eviews ورژن 8

نرم افزار Eviews یکی از نرم افزارهای تخصصی در زمینه به کارگیری روش های اقتصاد سنجی، بویژه روش های جدید آن می باشد. نسخه اولیه این نرم افزار توسط بانک جهانی در سال 1994 برای انجام تحلیل های اقتصاد سنجی به بازار ارائه شد و تاکنون نگارش های گوناگونی از آن عرضه شده است. از دید بسیاری از محققین اقتصاد سنجی، به کارگیری آسان روش های VAR ( نامحدود و ساختاری ) و مدل های ARIMA از مزیت های این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار های مشابه است. به هر حال روشن است که چنانچه محققین اقتصادی بخواهند بطور جدی در زمینه تحقیقات اقتصادی فعالیت نمایند، ضروری است در کنار آموزش تکنیک های جدید اقتصاد سنجی با نرم افزارهای با قابلیت بالا نظیر Eviews نیز آشنا گردند.

با توجه به گسترده شدن روز به روز علم اقتصاد و مدل های اقتصادی و پیچیدگی روابط بین متغیرهای اقتصادی، دیگر به هیچ عنوان امکان تحلیل و تخمین سیستم ها و مدل های اقتصادی بدون کمک گرفتن از نرم افزارها میسر نمی باشد. نرم افزار Eviews اولین بار در سال 1994 به بازار عرضه شد و هدف از آن انجام عملیات اقتصادسنجی و تجزیه تحلیل آماری داده های اقتصادی بود. ریشه اصلی و وجه تسمیه Eviews در حقیقت دو کلمه Econometric Views است که ترکیب این دو کلمه اسم این نرم افزار را نتیجه می دهد.

 

  ادامه مطلب ...